Inspire, believe and I did it!

Kollasjen over var noen bilder fra avslutningen på skolen. Se på dette: Toppen og skjerfet mitt står i stil med trappene! For en fin match med striper i sort og hvit farge 🙂

GOD SOMMER

I dag begynner sommerferien min offisielt! Det er bra, for da har jeg mer tid til å blogge og å være kreativ. Jeg har ikke planlagt hva jeg skal gjøre i sommerferien, men tenkte å lage design, headere og bloggdesign – fordi jeg har fått Photoshop CC igjen! Da blir det mer kreativt å gjøre i sommer. Ønsker alle en fin sommerferie!

#sommerferie #sommer #ferie #avslutning #skole #design #bloggdesign #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg