Alt i boks – nytt fotoutstyr

Nå har endelig Sony Solblenderen ALC-SH112 kommet, så jeg hentet den hos Japan Photo. Pris 199,- for en original solblender var det “billigste” jeg fant. Heldigvis for meg var det akkurat én igjen på lageret, så fikk jeg kjøpt den etter at den ble bestilt. Grunnen til kjøp av den originale, var fordi den som fulgte med kameraet var skrapt opp og det skaper litt dårlige minner når jeg ofte er ute og fotograferer …

Her er kameraet jeg bruker når jeg tar bilder til bloggen og den nye solblenderen. Jeg har lovet meg selv at jeg skal passe veldig godt på dette fra nå av. Nå er vel alt i boks som dere ser.

#foto #fotoutstyr #solblender #innkjøp

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg