Catch ‘Em All på Bystranda

I går var det veldig fint vær, så etter lunsj tok vi en tur ned til Bystranda! Her på Bystranda var det mange folk som dere ser på bildet over. Vi fant oss en plass under skyggen på treet bakerst til høyre i bildet. Etter å ha funnet oss et fint sted, gikk jeg rundt med mobilen og spilte Pokémon GO. Rundt forbi møtte jeg mange andre som også spilte det samme som meg. Noen klekket egg, snakket om Pokémons og andre gikk for å ta over PokéGyms i nærheten. Men, her er noen Pokémons av typene water, ghost, poison og grass jeg har funnet i går (tar ikke med de jeg allerede har møtt/fanget).

Noen PokéStops i nærheten. Jeg har enda ikke fått klekket det første egget mitt, for det står jeg har gått 0,3 / 2,0 km … (tar jo lang tid å klekke et egg?).

Har kommet i level 5 nå og kunne velge mellom en av tre lag. Jeg valgte Team Mystic (blå), men det har egentlig ikke noe å si hvilket lag som er best. De to andre lagene er Team Valor (rød) og Team Instinct (gul).

Pokémons jeg har catchet. CP-en på Pokémonen blir høyere jo høyere jeg er i level, så jo høyere CP, jo bedre! Eevee på bildet kalte jeg for Rainer og når den utvikler seg, får jeg en Vaporeon. Nå holder jeg på å lete etter en Pikachu, hvilken plass(er) i Kristiansand kan jeg finne den?

Hvor langt har du kommet i Pokémon GO?

#spill #gaming #pokemon #pokemongo #jakt #kristiansand

7 kommentarer
    1. HIhi så teit du er :3 Jeg skulle lage ett prikt likt innlegg jo. Bilder fra bystrandaa, av pokemonene mine.. lol, men jeg orka aldri så jeg er fornøyd :’))) Skal du på bystranda på søndag? 😀 Det er en facebookevent 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg