Legge til fullscreen instagrambilder på bloggen

Mange av dere har lurt på hvordan jeg fikk til en fullscreen kollasj av mine instagrambilder helt nederst på bloggen, så nå skal jeg vise hvordan de blir til som denne her:

Jeg lagde min inne på LightWidget. En fordel med å bruke denne widgeten er at bildene tilpasser seg alle skjermstørrelser (responsivt). Jeg valgte størrelsen 10×3. Det er bare å sette opp etter eget ønske, du kan også forhåndsvise for å se hvilke valg du har gjort. Når du er ferdig, trykk på “Get code!”, så vil du få opp en kode.

Lim inn koden på bloggen din ved å gå inn på “Avansert design” > “Forsiden” eller noen av de andre malene. Jeg limte inn koden helt nederst etter </div>, da fikk jeg den nederst. Håper dere skjønte det. Følg meg gjerne på Instagram: @cindydesign. Jeg kommer til å legge ut instastories fremover.

#bloggdesign #instagram #bloggkode #blogg #design

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg