Studiestart på en mandag

I dag var det første skoledag for studenter på UiA i Kristiansand. Kl. 10 var det en åpningsseremoni ved plenen der rektor, næringsminister, STA-leder og ordfører holdt taler.

Dagens program.

Det stod folk i forskjellige stander og utdeling av gratis stuff var det massevis av under de hvite teltene. Kl. 11:30/13:00 var det opprops- og informasjonsmøter i et av auditoriene (barnehagelærer/grunnskolelærer). Viktig å møte opp for å ikke miste plassen. Senere ble vi delt inn i grupper og fikk 2-3 faddere som vi gikk rundt sammen med for en omvisning rundt bygget. Jeg klarte å rote meg helt bort, fordi rett utenfor auditoriet var det utdeling av gratis sekker (!), så da jeg snudde meg rett etter at jeg fikk den, ble plutselig den lille gruppen min borte (alle gikk ut) … Det gikk bra, men siden jeg mistet min gruppe, fikk jeg gå med en annen faddergruppe.

Her fikk jeg mange ting på universitetet.

LÆRER!

#skolestart #uia #student #utdanning #karriere #lærer #videoblogg #kristiansand

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg