Student på kurs og forelesninger

På tirsdag har jeg vært på “Studiestrategikurs” og “IT, eksamen og bibliotekskurs for PC”. Det var forelesninger i en stor sal der alle nye studenter ble samlet. Jeg har også fått tatt et bilde i en selvbetjent fotoboks som blir studentbeviset. I dag var det “Informasjonsmøte” for lærerstudentene. Snart skal jeg velge hvilket fag jeg skal studere i 1. semester (som vil si høsten): “Lærerens tilrettelegging for elevenes læring og utvikling” + et annet fag som jeg føler jeg mestrer godt (røper det senere). I noen uker vil det være praksis. Vi har ikke startet med undervisningen enda, men det begynner nok i neste uke.

#studiestart #student #kurs #forelesning #karriere #utdanning

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg