Lærebøker til lærerstudiet

Nå har jeg fått alle bøkene som jeg har bestilt (minus bøkene Complete Physics for Cambridge og Læreplanverket for Kunnskapsløftet Grunnskolen). Det kom som en hentepakke på postkontoret, som ankom på en fredag ettermiddag. Veien fram tok litt tid, ettersom noen av bøkene måtte de skaffe inn. Bøkene ble bestilt på en lørdag og de ble sendt ut på en onsdag. Endelig, nå kan jeg begynne å lese! Vet det er mange bøker her, så jeg har sortert dem etter fag. De øverste er til naturfag og de nederste er til Lærerens tilrettelegging for elevenes læring og utvikling (1.-7.).

Jeg har også fått bokbind på bøkene. Det er usikkert om jeg får brukt noen av disse bøkene til neste skoleår …

Jeg selger forresten alle bøkene til lærerutdanningen (1. semester, høst). Det er til pedagogikk og naturfag. Alle er lite og pent brukt, ingen skader. Ta kontakt med meg dersom du er interessert å kjøpe eller kjenner noen som skal ta lærerutdanningen til høsten som ønsker seg nye lærebøker.

Elevens verden – SOLGT
Lærerarbeid 1-7
Didaktisk arbeid
Vurdering for læring i klasserommet – SOLGT
Læreren i etikkens motlys
Dette vet vi om klasseledelse
Kunnskapsløftet

Fysikk for lærere – SOLGT
Kjemi for lærere – SOLGT
Fysikkdidaktikk – SOLGT
Oppdag naturen – SOLGT
Complete Physics for Cambridge

#utdanning #student #bøker #skole #lærer 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg