Gøy på #Evje

I dag har vi vært på Evje Leirskole, Mineralsti og Gokart Evje. En utrolig gøy opplevelse siden jeg aldri har vært der før. På morgenen tok vi en buss som het 221 til Evjetun og kom fram etter 1 t og 7 min.

Busstopp på busstasjonen i Evje og etter en stund kjørte bussen videre. Vi var først på leirskolen og etter det tok vi buss som ventet på oss utenfor leirskolen. Vi dro til Evje Mineralsti. Det er et sted hvor man kan finne steiner, krystaller og mineraler ved å “grave” etter dem.

Gruva vi var inne på het Jokelidgruva.

Tenk å finne så mange skatter!

Noe av det jeg fant inne i Mineralstien.

Butikken innenfor selger krystaller, steiner, mineraler osv … og magiske mood ringer (humørringer). Mye fint å kjøpe her.

Noen fant en kul frosk.

På slutten av dagen endte vi opp her ute på Gokartbanen! Dette var min første gang på gokart, i begynnelsen kjørte jeg sakte, men etter hvert fikk jeg økt opp farten (for en spennende følelse). Måtte bare huske at pedalen til venstre er brems og til høyre er gass. Gøy var det også når det var så mange ute på banen samtidig. Kjørte forresten de rød/sorte gokartene!

#evje #foto #gokart #buss #mineraler #steiner #krystaller #smykker

3 kommentarer
    1. Så utrolig morsomt. Tror faktisk vi var der på leirskolen i 7. klasse. Vi lette både etter steiner og kjørte go cart (sånn mini greie for oss som var så unge) også var vi på rafting. Veldig morsomt da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg