Et lite avbrekk fra skolearbeid

I dag har jeg lest litt pedagogikk, men etter en stund fant jeg ut at jeg måtte ta en pause. Gå ut å få luftet meg litt. Det ble en kort tur til barneskolen jeg gikk på før, og jeg var der sammen med noen andre siden det var så fint vær (og kaldt også). Spilte litt bordtennis under et tak og drakk Fanta Strawberry&Kiwi. Denne brusen er kjøpt på grensen mellom Danmark og Tyskland, men vet ikke om matvarebutikkene her i Norge selger den? Var på en søndagsåpent matvarebutikk, men de selger visst ikke denne typen. Heldigvis har vi kjøpt en kartong med 24 stk brusbokser.

Har dere høstferie i uke 40? Det har ikke vi som er studenter enda, så det er skole mandag og tirsdag. Etter de dagene så det blir en slags “mini-ferie” for oss da.

#hverdag #brus #fanta #bordtennis #søndag #helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg