En magisk oktober

Oktober er en vakker høstmåned. Det sies at oktober er en av de månedene som flest har bursdag – selv jeg har. I morgen er det endelig min dag, for jeg fyller 20 år den 10.10! I fjor feiret jeg bursdagen min på hotellet Scandic i byen, og det var utrolig gøy å bo på et hotell i en dag (en luksusfølelse). Men, i år feirer vi bursdagen min i dag (dagen før). Vi har gelé i kjøleskapet og hjemmelaget kake som skal pyntes litt senere. Når noen spør hva jeg ønsker meg til bursdagen så svarer jeg gjerne: – Jeg vet ikke. Jeg føler at jeg har det jeg trenger, så det blir ikke noe “ønskeliste”. Det får jeg ta til jul!

Et bilde av meg fra i fjor på bursdagen min – på hotellrommet i 6. etasje Scandic.

#hotell #bursdag #kake #oktober #høst

4 kommentarer
    1. Så sepnnnde, håper du får en super fin fering 🙂 (Har forresten ukens blogg og en stor Giveaway konkurranse, bli gjerne med. Der du kan vinne fine premier)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg