It’s my birthday 10.10 = 20 år

I går kveld feiret jeg og mamma bursdagen sammen. Hun hadde bursdag i går, og jeg i dag så det ble en slags dobbelfeiring med en og samme kake (+ brownies) på en søndag. Som dere sikkert vet, så fyller jeg 20 år i dag. Det som gjør denne bursdagen spesiell, så er det datoen 10.10. Lett å huske! Nå er jeg visst gammel nok til å kjøpe sprit og brennevin i Norge (haha, ikke at jeg drikker, men fint å vite).

Det ble en flott hjemmelaget kake med jordbær, druer og gelépynt på toppen. Sukkerbunnen kjøpte vi i matvarebutikken, og den ble kuttet opp i 3 lag slik at kaken kunne tas fra hverandre og bli pyntet med krem og jordbærsyltetøy. Når det gjelder formen til gelén, så brukte vi formen fra en puddingboks slik at den ble rund og “tom” i midten. Slik så kaken ut før satt på lysene.

Brownies med valnøtter på toppen.

Brownies og kaken.

Etter at lysene var tent på.

Take a picture …

Koselig pyntet bord og alle venter spent på å smake denne kaken og brownies som ligger litt bak kaken. 

*Ønsker meg noe* – måtte le etter å ha sett dette bildet. Synes det ble magisk, se nøye på bildet, så ser dere noe svevende over kaken. Hva kan det være for noe?

#bursdag #oktober #mat #kake #spesiell #opplevelse

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg