Fanget 4 Pokémons i virkeligheten

Da har jeg fått catchet noen kule Pokémons ute: Torchic, Totodile, Dedenne og Vulpix. Synes de var så kule, dere trodde vel ikke at det var mulig å fange dem i virkeligheten? Jeg har forresten sluttet delvis å spille Pokémon GO, fordi jeg fant ut at det ble for mye tidsbruk og mobillading. Om jeg hadde begynt å spille igjen, foretrekker jeg nok de gode gamle DS-spillene og skrittelleren fra HeartGold / SoulSilver som teller antall skritt jeg har gått hver dag. Den gir meg watt (poeng der hver 10. steps gir 1 watt) som jeg kan overføre til spillet OG jeg kan fange noen kule Pokémons der også!

#pokemon #spill #figurer #torchic #totodile #dedenne #vulpix

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg