La oss style et smykketre!

For noen dager siden var jeg innom nettbutikken Makestyle. Det kom opp som en idé til hva jeg kan bestille som gave (i dette tilfellet: Kjøpe til meg selv). De hadde tilbud på mange varer, og så kom jeg over et flott smykketre som jeg hadde så lyst på. Smykketreet bestilte jeg hjem, og pakken kunne jeg allerede hente hos Posten to dager senere.

Smykketreet finner dere HER. Nå har jeg fått pyntet på mesteparten av smykkene mine. En del av dem er fortsatt pakket sammen i isboksen, men sånn er det når det ikke er plass til alle smykkene. Smykker, ringer og noen armbånd fikk jeg hengt opp, så nå ble det fint!

Det er hull på noen av greinene – plass til øredobber. Men jeg har ingen øredobber …

Bilde av pakken og det fine pyntete smykketreet. VAKKERT.

Sølvfargene går igjen.

Nærbilder av noen av mange smykker jeg har pyntet på. Har også en del vintage ringer og smykker.

#mote #smykketre #organiserer #smykker #ringer #armbånd #terninger

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg