Desember og eksamen (!)

I dag er det 1. desember, det betyr mange kan begynne å glede seg til å åpne første luke i julekalenderen. Jeg har ikke skaffet meg en slik julekalender i år (har hatt det litt for travelt), men som en erstatning deltar jeg i julekalender konkurranser på nett i håp om å vinne noe. Nok om det, men nå nærmer det seg eksamen (!). I denne uka har vi hatt øve-til-eksamen hjemme/på skolen (ingen undervisning, forelesningene er ferdig). Min siste dag på skolen er fredag 9. desember, og jeg gleder meg til den dagen er over. Etter det blir det herlig med en lang juleferie. Høstsemesteret er snart ferdig. Mine planer i juleferien er at jeg skal ta masse fine bilder og slappe av – noe jeg virkelig trenger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg