Bestått

Jeg kom noen timer tidligere på skolen for å finne ut hvilket rom vi skulle ha muntlig pedagogikk eksamen i, og fant meg et sted å sitte og lese. Med meg hadde jeg flere sider med notatark. Jeg satt og leste helt til jeg fikk en telefon (med en viktig beskjed). Det var min tur til å ha eksamen – men et kvarter før jeg skulle inn? Det var rart, fordi jeg ble satt opp på feil tid. Da jeg kom opp og inn på rommet der eksamen foregikk, hilste jeg på læreren og sensoren. Trakk en av konvoluttene på bordet, som sist gang på prøvemuntlig – og temaet ble motivasjon. Og da tenkte jeg YES, så flaks! Temaet fikk jeg også på prøvemuntlig, så det var utrolig bra å få det. 3 min til å skrive på et ark (uten hjelpemidler), så starte å presentere. Etter 30 min var eksamen over, og alle som stod ute på gangen ventet spent på resultatene som læreren og sensoren ble enige om å gi ut. En og en gikk inn og fikk karakteren (merk: bokstavkarakter). Vi bestod, og det var jo flott. Som noen ville ha sagt, så var det “rene julaften”.

#eksamen #student #skole #desember #bestått

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg