Lille julaften og innkjøp

Det er en dag igjen til julaften! I dag har jeg pakket inn de siste julegavene og senere har jeg vært innom butikkene på Lund og i Kvadraturen. Mange folk å se spesielt før jul, de fleste hadde visst hendene fulle av handleposer og gaveesker. Jeg synes det er best å være i forkant med julegavene, for jeg vet hvor travelt det kan være når det går mot slutten. Heldigvis er jeg ferdig med julegavene for i år.

Denne fine bilen med et juletre på taket står parkert ved Hansen & Co.

Dagens innkjøp er:

Krumkaker og Åmli 5 sorter julekaker er våre julefavoritter!

Sjöfrukter (belgisk sjokolade).

#lillejulaften #desember #jul #mat #sjokolade #julekaker #julekos #innkjøp

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg