En magisk julaften – 1. juledag

Julen handler om å gi, ikke å få. I år har jeg ikke fått skrevet ned en ønskeliste over det jeg ønsker meg, for jeg vet at jeg har alt. Sommerfuglene kribler i magen. Men jeg er ekstra spent. Spent på hva som kan ligge i pakkene. Hvorfor ikke vente med å se hva som dukker opp i gavene under juletreet?

Vi har hatt en fin julaften i går kveld, for mange av oss glemte nesten å gå og legge oss da det var langt på natta siden det gikk så mange gøyale julefilmer på TV. På TV3 snurret filmen Bjelleklang, vi så den sammen og koste oss med krumkaker og andre julekaker. Juletreet vår ble repyntet, siden glitteret rundt treet ble for mye da vi hadde mange forskjellige julekuler i all slags farger. Så en liten oppgradering av juletreet, denne gangen med en stjerne på toppen.

Under vårt flotte juletre lå de fantastiske julegavene for i år.

Store og små gaver var pakket i julegaveesker og en del i julepapir.

 

JULEGAVER 2016

Alle mine julegaver for julen 2016. Tusen takk til alle, jeg er veldig takknemlig og setter veldig stor pris på det jeg har fått!

Denne nydelige parfymen lå i en av de røde gaveeskene. Det er en fransk parfyme med merket fleur d’elle formet som tre kronblader i fargene hvit, oransje og rosa, i en ovalformet flaske. Lukter kjempegodt og duften varer lenge. Elsker parfymen og designet på den.

🍫 Con Amore Chocolate Seashells – favorittsjokoladen min jo!

Jeg fikk treningsklær: T-skjorte og matchende bukse. Kanskje sette trening som en av mine nyttårsforsetter?

Socks x3. Myke og deilige blå sokker til kalde dager.

Jakke/vest oransje i dun og en sort topp.

🐠 Nemo-fisken i plush fra Finding Dory (ble tatt/sett på som seriøs da jeg sa “jeg liker klovnefisken” – jeg mente egentlig klovnefisken som en akvariefisk). Men den liker jeg 😃 Savner så å ha ekte akvariefisker i et akvarium …

GameStop’s egen bunny mascot i plush! Med nisselue (syntes ikke så godt) og et rødt skjerf knyttet rundt halsen. Kjempesøt i juleklær *smelt*.

 

ET BILDE AV NOEN ANDRES JULEGAVE(R):

2 stk Pikachu’s i plush – sovende. Ville bare knipse et bilde av disse to siden begge var så søte sammen 💖

Julen er snart over, og i morgen er det allerede 2. juledag. Snart begynner også romjulssalget med gode tilbud etter jul (spar opp), så mer skal det handles. Dere må ha en fortsatt god jul mine flotte lesere. Håper dere har fått noe fint til jul! Legg gjerne igjen en kommentar, så leser jeg din blogg (om du har).

#julaften #jul #juledag #julegaver #foto #mote #anime #pokemon #ønskeliste #parfyme #juletre #desember

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg