Tidlig ute til romjulssalget

I dag (3. juledag?), startet elektrobutikkene tidlig med romjulssalg fra kl. 06:30, og vi dro til Sørlandssenteret for å kjøpe noen av de gode tilbudene. For å sikre oss det vi skulle ha, måtte vi møte opp tidligst på morgenen, da dørene ble åpnet. Det var ikke mange folk å se da vi kom frem, men ca. 20 stk personer samlet seg i en flokk ved inngangen utenfor, og alle ventet på at vaktene skulle slippe dem inn. Var ikke noe voldsomt med folk sammenlignet med Black Friday. Da vi endelig ble sluppet inn, gikk de fleste mot telefonavdelingen. Vi stod i kø (igjen), og så mange kjøpe hver sin iPhone 6s Plus (16GB) som var på dagstilbud. Jeg la merke til en av dem som tok med seg en iPhone 5s, og han som jobbet der ved telefonavdelingen sa til kunden at de hadde tilbud på den telefonen en annen dag. Så da hadde han nok glemt hvilken dag mobilen var på tilbud, siden noen av tilbudene var dagstilbud.

Vi kom ut med 2 stk Samsung Galaxy A5 (2016). Ikke til meg, men blir vel som to gaver. Kjempegreie mobiler til en ok pris. Forrige gang kjøpte vi Sony-mobilene på Black Friday, men de måtte dessverre gå i retur. Absolutt ikke en anbefaling da strømnivået sank svært raskt på bare en times vanlig mobilbruk.

Sorry Sony, Samsung er best.

Vi dro hjem etter ha kjøpt Samsung-mobilene. Butikkene på Sørlandssenteret åpnet ikke før kl. 10, så det ble en lang stund å vente til da klokken var 07:30 …


Nå har jeg puttet i nye sim-kort og fått opp begge mobilene, så da er de klare til bruk! Jeg ble jo kjempefornøyd selv om de ikke var til meg, men det har seg sånn at jeg får ofte en glad følelse inni meg når jeg ser og tar på ny teknologi. Så fantastisk!

#mobil #sony #samsung #romjul #romjulssalg #shopping

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg