Nyttårsaften

I dag er det nyttårsaften, årets siste dag og måned. Allerede i morgen står et helt nytt år foran oss. Starten på et nytt kapittel. Vi tar farvel med 2016, og sier velkommen til 2017. Med det vil jeg si tusen takk til mine flotte lesere, sponsorer og dere som har fulgt med på bloggen min. Det setter jeg virkelig stor pris på 🙂

Fyrverkeri, hentet fra wallpaper-gallery.net 

Den siste kvelden i året får vi besøk av noen venner av oss, vi skal feire nyttår og se på fyrverkeri sammen. Det blir jo så gøy å ha noen å feire nyttår med. Vi skal også hygge oss, spille og spise god nyttårsmat. Jeg ønsker alle et godt nyttår og håper dere koser dere mye!

#2016 #2017 #nyttårsaften #nyttår #hverdag #fyrverkeri

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg