Hjertesmykker av kjærlighet

Reklame | Korspaahjertet

Jeg har fått tilsendt 3 stk forskjellige hjertesmykker fra Korspaahjertet. Det ene var et T-Titanic halssmykke, det andre et hjertesmykke med lys og det tredje et halssmykke med hjertesten. De var utrolig fine alle sammen, og i dag har jeg funnet frem ting og tang for å ta noen produktfoto av disse.

Som pynt til T-Titanic halssmykket tok jeg i utgangspunkt temaet det marine, blåfarger og fyrtårnet som vi hadde stående i stua. En perfekt kombinasjon!

I det rosa smykkeskrinet la jeg hvert smykke for seg selv (som et enkelt produkt), og til slutt tok lagde jeg en kollasj med bildene satt sammen. De to nederste bildene er samme smykke, det første uten lys og det andre med lys.

Så fant jeg noen skjell plukket fra en strand en stund siden, og de ble strødd tilfeldig utover.

Alle smykkene sammen, i et stort kamskjell. Hjertet i midten er nesten gjennomsiktig, og med lys ser det kjempestilig ut i mørke omgivelser. Da lyser det mørkeblått.

Halssmykke med hjertesten – rød: HER

T-Titanic hjertesmykke: HER

Hjertesmykke med lys: HER

(produktfotograf)

Smykkene er bly og nikkelfritt. Smykket med lys har batteri inkludert. Besøk Korspaahjertet for å se andre produkter, tilbud og nyheter. Dere finner garantert noe dere liker!

#smykker #hjerter #hjertesmykker #smykketre #marine #sjø #hav #design #foto #mote

12 kommentarer

Siste innlegg