Åpen skole 25. januar

I dag var det ekstra mange besøkende på KKG fordi det var Åpen skole 25. januar. Var der og kikket sammen med brødrene mine. Det var masse trafikk og utrolig vanskelig å finne ledige parkeringsplasser i nærheten da det var fullt hus, og noen måtte til og med ta risikoen å parkere utover veien (der hvor det ikke stod parkeringsskilt). I nærheten av kirkegården stod en politibil på utkikk, men heldigvis fant vi en parkeringsplass like ved inngangen til skolen så da slapp vi å parkere ulovlig. Jeg svippet en tur innom for å se hva den videregående skolen tilbøy, og kikket litt inne på rommene studiespesialisering, økonomifag, kjemi og fremmedspråk. Vi gikk og vandret ut og inn gjennom ulike klasserom, snakket med rådgivere og lærere. Hørte på korte og lange presentasjoner. På denne skolen kunne de tilby kinesisk som fremmedspråk, men det så avansert ut etter at jeg tok en kjapp titt på lærebøkene! Ikke at jeg skal lære meg et nytt språk, men mandarin kinesisk kan jeg faktisk ikke. Etter noen timer ble vi så skrubbsultne, så det ble take away meny: 2 stk store pizzaer + Fanta Exotic og Urge fra Pizzabakeren. Nam!

#skole #åpenskole #utdanning

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg