Omaggio vase fra Kähler

Jeg har for meg dagens gjøremål: I dag skal jeg hente premien som jeg vant på Sørlandssenteret sin Instagram! Hadde ikke tid til å hente denne før i dag, så måtte gjøre det i dag ved informasjonen på Sørlandssenteret, og hun som rakk meg premien visste allerede hva jeg spurte etter da jeg sa at jeg hadde vunnet en premie. Hehe! For en uke siden deltok jeg på en konkurranse som gikk ut på å like siden deres og legge igjen en kommentar. Det gjorde jeg, og på mandag fikk jeg vite at jeg var den heldige som har blitt trukket ut som vinner, og gevinsten var denne flotte Omaggio vasen fra Rafens Sørlandssenteret! Ble så glad da jeg fikk beskjed om å ha vunnet, fordi jeg har lenge ønsket meg en Omaggio vase fra Kähler *høyest på ønskelista som jeg kan krysse av på*.

Omaggio vasen fra Kähler har skinnende sølvstriper og måler 30,5 cm i høyde. Håndlaget er den også, materialene er metall og keramikk. Klassisk, mindre grafisk, elegant og ikke minst har den et moderne uttrykk – et flott blikkfang på spisebordet!

Noen naturtro blomster i vasen (skulle gjerne hatt ekte blomster). Likevel ble det vakkert! Elsker å pynte litt.

Tusen takk for vasen Rafens på Sørlandssenteret for en herlig premie!

#sørlandssenteret #kjøkken #dekorasjon #spisestue #interiør #kahler #omaggio #vase

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg