Kremete leiremaske

I dag fikk jeg lyst til å prøve ut en kremete leiremaske som kan fjerne skitt slik at ansiktet mitt kan bli renere og penere. Jeg har ikke prøvd ut leiremaske før, så da tenkte jeg å teste ut Purifying Mint Clay Mask fra Herbalife. Jeg vasket ansiktet før påføring og leste bruksanvisningen bak på tuben. Fargen som kom ut var lysegrønn som luktet mint og inneholdt vitamin B3, antioksidantene vitamin C og E, aloe vera, bentonittleire, bladolje fra rosmarin og grønnmynteolje.

Herbalife Skin Purifying Mint Clay Mask & Formula 10.0.6 Picture Perfect Day

“Testet for å forbedre porer etter kun en gangs bruk” – da skal vi se hvordan det ble. Stivt ble det etter hvert, så etter 10 minutter tok jeg en klut og vasket av masken, da kunne jeg kjenne det glatte ansiktet mitt. Det sorte rundt forbi forsvant og jeg kunne føle en bedre og mykere hud. Farvel uren hud!

Til slutt etter rens tok jeg og påførte Formula 10.0.6 Picture Perfect Day som er en beroligende fuktighetskrem. En lett og behagelig krem som mykgjør og pleier huden med Guava og vitamin C. Så bra, jeg føler meg som ny! Produktene er ikke sponset, men dette er bare en anbefaling.

#leiremaske #skjønnhet #ansikt #ansiktsmaske #krem #ren #pen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg