Starter mandagen med sykling

Jeg startet denne mandagen med en kort treningsøkt! Det er så fint å sette av litt tid til trening, og å ha en innendørs treningssykkel å sykle på er jo genialt spesielt nå som snøen har lagt seg ute. Vanskelig å sykle ute i glatta. Jeg tok på meg de nye treningsklærne jeg fikk til jul i fjor som gjør det ekstra motiverende for meg å starte. Kjørte ikke for hardt denne gangen siden jeg nettopp har begynt igjen, men justerer det litt og litt etter hvert. Spørs hvor langt jeg kommer. Syklet i rundt 30 minutter, men neste gang blir det mer.

#trening #treningssykkel #sykkel #mandag #uke #hverdag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg