Litt hverdagssnakk

Hei og god mandag! I dag våknet jeg opp til et fint vær og flere minusgrader ute ifølge gradestokken. Uff, så kaldt når det vises -10°C! Har holdt meg innendørs en god stund nå med god varme fra varmeovn, ullteppe og en kopp cherry tea. Jeg elsker å drikke te med fruktsmak som red fruits tea, og når jeg får noe annet, må jeg først bli vandt til smaken for at jeg senere vil drikke det. Hver morgen koker jeg opp varmt vann, har i teposen i en kopp og heller det kokende vannet i. Når jeg har alt klart, sitter jeg foran PC-en og sjekker e-post og sosiale medier. Det skjer alltid noe på nettet, og noen ganger føltes det ut som man må alltid være oppdatert på det som skjer. Nå ser jeg mest på PC enn på TV … Aner ikke hvorfor, men vi har bare en TV med alle TV-kanalene og den andre står bare på rommet mitt og den brukes kun til spilling.

Når jeg snakker om TV, i kveld ser jeg på Ungkarskvinnen / The Bachelorette på FEM (startet kl. 21:30). Det er en Amerikansk realityserie fra 2016 fordelt på episoder sendes hver mandag. JoJo og mange andre menn konkurrerer med å vinne konkurransen, og til slutt skal hun velge den perfekte mannen hun vil ha. Masse drama. Blir spennende å se hvem som vinner!

#hverdag #mandag #ungkarskvinnen #tv #fem

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg