Nudler på 1-2-3

Sulten? Når jeg er sulten og har lyst å spise noe varmt, lager jeg nudler. Det tar ikke så lang tid å lage, så jeg går for det enkleste.

Det anbefales ikke å spise rå nudler rett fra posen. Hvorfor? Fordi det er ikke bra for magen … Og en ting til: Krydderblandingen i pakken kaster jeg da den ikke er god, så jeg erstatter det med solsikkeolje eller Oyster saus LEE KUM KEE (må prøves!).

For å lage nudler tar jeg frem en kjele med lokk og fyller den med halvfull med vann siden jeg skal ha i 3 pakker med nudler. Så skrur jeg kokeplaten på 9, og varmer opp vannet. Deretter når vannet koker, har jeg i nudlene og rører rundt. Etter 3 minutter skrur jeg av kokeplaten og nudlene er klar til servering. Det kaller jeg nudler på farten, nudler ferdig på 1-2-3!

– Spiser du nudler?

#mat #nudler #ferdigmat #oppskrift

8 kommentarer

Siste innlegg