En stille søndag

I dag er det fastelavn! Vi hadde for noen dager siden kjøpt mange boller så det ble ikke bollebakst allikevel. I ettermiddag dro jeg en tur til byen siden været var så fint, så jeg hadde med meg kamera og ei bok som var lånt fra biblioteket. Boka heter “Den siste magiker” som er skrevet av Sigbjørn Mostue. Først gikk jeg til biblioteket for å fornye boka, så var det rett hjem. I byen så vi lite folk, det var stille og butikkene holdt stengt, så egentlig var det ingenting spennende å gjøre og dessuten rakk jeg bussen hjem som gikk en gang i timen. Bussavganger på søndager = færre avganger.

Jeg ville så gjerne gå litt lenger for å få tatt noen bilder, men det eneste bildet jeg tok, var ved busstoppet. Det tok jeg med mobilkameraet og jeg vil si at kvaliteten er like bra som “speilrefleksen” min. Har tross alt tatt det med et 12 MP mobilkamera, og på bildet ser vi isen som er i ferd med å smelte. Det går mot varmere tider. I morgen er vinterferien slutt, så da er det tilbake til hverdagen.

#foto #natur #is #stille #kristiansand #søndag #helg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg