I morgen skjer det!

Resten av denne uka skal bli så gøy, og i morgen skal jeg til byen for å gjøre noe spesielt. Jeg ønsker ikke å røpe hva det går ut på enda, da meningen med dette er litt “hemmelig”. Nå lurer dere sikkert på hva det er, og det kommer jeg til å fortelle mer om senere. Først må jeg bare komme meg inn i det, så går det lett som bare det. Jeg gleder meg allerede til i morgen!

Jeg elsker den nydelige og praktiske A5 notatboka i gråfarge med en gul strikk rundt som er kjøpt på Jula. Og blyanten som har samme gulfarge som strikken. Den får jeg nok bruk for til å skrive viktige notater i 🙂

#bok #notatbok #hverdag #dekorasjon #inspirasjon

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg