Journalist i egen by

Denne torsdagen har jeg gjort masse spennende. Først av alt må jeg si hvor flott himmelen var, da jeg gikk forbi, så måtte bare dokumentere det. Dere skulle ha visst hva jeg driver med for tiden, og nå skal jeg endelig si det: Jeg er intervjuer! Herlighet, det er så gøy å spørre folk hva de synes om besøket, opplevelsen og hva de har handlet. Allerede nå føler jeg meg nesten som en journalist som jobber i en avis.

Har stått ganske mye ute for å fullføre oppgavene, så etter det hadde jeg nesten ikke følelser i hendene da jeg avsluttet de intervjuene. Jeg burde ha skjønt kle-deg-etter-været prinsippet. Selv om det er sol på himmelen så kan det være litt kaldt når sola har gått ned. Håper været vil holde seg som dette her slik at det blir flere folk å se i Kvadraturen, Kristiansand by. Ellers utenom å fryse litt, synes jeg dagen har vært ganske lærerikt.

#byen #våren #avis #journalist

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg