Etter en lang dag på senteret

… er det godt å komme hjem! Nå sitter jeg godt plantet i godstolen etter en lang dag på senteret. Jeg har vært der siden i ettermiddag og kom hjem i 20-tida. Kan si meg fornøyd med resultatet for i dag, så jeg har virkelig “pushet” meg hardt for å nå målet. Det gikk ikke så bra i går, men det gikk bedre i dag. Sånn er det noen ganger, og nå som jeg vet det, vil jeg alltid stå på. Gjøre mitt aller beste. Etter å ha kommet hjem, fikk jeg servert en varm og deilig middag: Tomatsuppe med makaroni og fruktsalat til dessert. I fruktsalaten var det i jordbær, blåbær, appelsiner og epler. Jeg lager fruktsalat så ofte jeg kan, hver dag da det er sunt og godt. Var så sulten at jeg spiste opp alt, så det ble ikke tatt bilder av maten, dessverre. Litt om planen for i morgen: Siden jeg har “fri”, skal jeg se, fotografere og filme moteshowet på Sandens for å bli inspirert av vårens nye trender! Det blir så spennende å se!

– God helg alle sammen!

#moteshow #sandens #hverdag #helg #fredag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg