På tide å omplante?

Mine kjære to kaktusplanter. De har vokst og vokst, se så store de er blitt! Nå ser jeg at det er på tide å omplante dem til større blomsterpotter for å gi dem mer plass. Tidligere da jeg kjøpte dem, har de en gang vært små “IKEA-planter” på rundt 6 cm i diameter, en pakke med 3 stk forskjellige kaktuser. Og jeg som har klart å holde dem i live i over 1,5 år (helt utrolig)! Ser ut som de jeg har igjen trives der de står i stuen.

#kaktus #sukkulenter #planter #våren #natur #foto #grønt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg