Palmesøndag

🐰 Nå er det påskeferie! 🐣

I går har jeg gjort litt hagearbeid. Vi har alltid noe å gjøre selv om søndag er en hviledag. Min oppgave var å vedlikeholde gresset i hagen. For å få gresset grønt til sommeren, brukte jeg en rive til å “gre” plenen (ikke gressklipper selv om jeg foreslo det). Alt av død gress skulle bort og kastes i søppelposen. Til slutt ble plenen i hagen så utrolig fin, og gresset kan begynne å gro.

Ellers har jeg ikke gjort noe annet enn å finne frem årets store påskeegg. Det var nytt og innpakket i plast, selvfølgelig var det ingenting oppi. Kjøpte det i fjor etter påske da jeg hadde et påskeegg fra før (i gult som jeg vant). Senere skal jeg fylle på med smågodt, Kvikk Lunsj og klementiner. Spørs hva jeg finner av gule- og påsketing.

#påske #påskeferie #april #påskeegg #påskeblomster

2 kommentarer
    1. Deilig å få gjort litt nyttig arbeid på søndager, hehe 😀 Skal kjøpe inn godteri til påskeegg idag <3
      PS: Jeg har en påskekonkurranse på bloggen nå, bli gjerne med 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg