2. påskedag: Påskegodt

Da var påsken over for i år, og i dag er det tirsdag, en helt vanlig dag. Jeg har gledet meg så mye til at butikkene åpnet igjen da vi har planer om å handle inn mat til uken. Jeg var egentlig på jakt etter påskevarer på tilbud, og kjøpte: Påskemix og Påskeskum til sammen 19,- (var halv pris på de fleste påskevarer). Butikkene selger fortsatt påskevarer, men masse til rabatterte priser siden påsken er forbi. Påskemix inneholdt melkesjokolade, påskeskum, fruktgelé, skumgelé, påskeskum og sjokoladedragerte egg, mens Påskeskum bare påskeskum (ligger i navnet). 

På baksiden av posen. Hva kom først: Høna eller egget? Svar: Egget kom før høna. Men før egget kom nesten-høna! Hahaha.

Når jeg tenker meg om, så gjør det ingenting om påsken er over. Se positivt på det! Ingen late dager, butikkene åpner igjen og vi vender tilbake til hverdagsrutinene.

#påske #påskeferie #påskegodt #ferie #høna #egget #påskemix #påskeskum

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg