Se TV på laptopen

Dagen min er reddet! Jeg fant nettopp ut at det går an å se TV på laptopen. Smart å kunne ta med det som sendes på TV-en “bærbart” eller overalt siden jeg ser så lite på TV for tiden. Det går an å se direktesendte programmer, se på episoder som har gått på TV de siste 7 dagene og det beste med alt er at noen av filmene er gratis, og de har jeg ikke sett før! De fleste er i hvert fall “free”. Jeg har forresten T-We Box og jeg gleder meg til å bruke dette flittig. Nå trenger jeg ikke å krangle om å ha TV-en for meg selv 🙂

Jeg satt og så på serien Bloggerne. TV-programmet handler om noen av de mest kjente bloggerne i Norge. Gøy å følge med på hvordan de har det i hverdagen selv. Er det noen her som også ser “TV” på laptopen?

#tv #episoder #bloggerne #data #filmer

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg