Synsundersøkelse og langhelg

I dag har jeg etter avtalt time vært hos optikeren for å sjekke synet mitt. Det er et år siden sist jeg har vært inne på kontroll, og nå var det på tide å finne ut om synet virkelig har endret seg. Jeg ble sjekket med og uten brillene på, som var en typisk synsundersøkelse. Etter å ha vært der inne og sjekket, fikk jeg vite at synet ikke har endret seg så mye – og det er jo bra! Brilleglassene passer fortsatt, så det var ingen grunn til bekymring. Har tross alt aldri skiftet dem ut siden 2012, som føltes ut som en evighet siden.

Nå er det helg og på mandag er det allerede 1. mai, offentlig høytidsdag. Så står årets 17. mai for tur. Jeg gleder meg til å se skoletoget og feire Norges nasjonaldag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg