SBS aktivitetsarmbånd

I går åpnet Power (tidligere Expert) på Sørlandssenteret, og det fristet å stikke en tur innom den “nye” butikken og kikke på hva som er på tilbud. Jeg kjøpte et mobildeksel til iPhone 7, en liten bærbar Eletra høyttaler i sort farge og et aktivitetsarmbånd. Skulle egentlig kjøpe to av det, men mannen bak kassaen lurte på om det ikke står skrevet kun 1 pr. kunde. Muligens har jeg nok sett feil, men uansett: Jeg fikk kjøpt det jeg kom for, så jeg er fornøyd.

Jeg stakk innom Power i dag også, for å sjekke om de hadde mer av åpningstilbudene, men neida. De fleste varene var utsolgt, til og med høyttalerne og aktivitetsarmbåndet som jeg kjøpte i går.

SBS Sleep Fitness Tracker

Den har med søvnmåler, vekkerklokke, kaloriteller og skritteller. Armbåndet har bluetooth og jeg har lastet ned appen “Go Life” som viser en full oversikt over dagene og det jeg har oppnådd.

#aktivitetsarmbånd #trening #innkjøp

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg