Fine krøller i håret

Jeg blir så inspirert av Marilyn Monroe sin hårfrisyre. Hun har fine krøller, og det vil jeg også få til!

I går ville jeg gjøre noe nytt med håret mitt. Jeg fant fram en krølltang fra BaByliss (BA271CE) som jeg kjøpte forrige uke. Den er god til å koste under 200-lappen. Litt minus med den er at det tar litt tid før den blir varm til å brukes, så da stakk jeg kabelen i stikkontakten på kjøkkenet (går som regel raskere). Jeg kler virkelig krøller og gjør også Marilyn Monroe. Noe i den duren, men ganske lik.

#hår #frisyre #krøller #krølltang

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg