Dagen før handelens dag

I dag har vi vært på forskjellige steder som Rona senter, Sørlandssenteret og Kvadraturen. På Rona senter satt vi ved et cafébord og var opptatt av å spille i hver vår egen Nintendo DSi/3DS. Ventetiden var slettes ikke kjedelig når vi hadde noe å trykke på. Grunnen til at vi satt der var fordi en skulle ha en treningstime i det treningsstudioet som ligger i selve bygget. Vi satt der ved caféen i nesten en time og etter det dro vi videre til Sørlandssenteret for å handle mat, klær og småting.

Da klokken nærmet seg kl. 13, kjørte vi tilbake til Kvadraturen fordi jeg skulle en tur til tannlegen. Det var mange folk i byen og de fleste butikker har allerede begynt å prise og sette ut ting klart til i morgen som er handelens dag i Kvadraturen.

(bildet av skoparet er lånt fra Eurosko sin hjemmeside)

På Eurosko inne på Sandens så jeg et par stilige sport og fritid sko fra Stockholm Design Group på tilbud som jeg prøvde på meg. Skoparet kostet bare 300,- (etter -70% rabatt), men de hadde ikke min skostørrelse, så da ble det dessverre ikke et kjøp denne gangen. Føler meg litt lur når jeg går og kikker litt i de forskjellige butikkene i håp om å finne noe på tilbud dagen før handelens dag starter.

Nå lader jeg opp “batteriene” til i morgen, for da skal jeg stå opp tidlig og handle på handelens dag i Kvadraturen.

#kristiansand #handelensdag #shopping #mote #sko #kvadraturen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg