Fokusert på små hull

Det var ikke så fint vær i dag, så da fant jeg frem noe som jeg kunne brodere. Synes det er tidsfordrivende og gøy når jeg først holder på med en aktivitet som dette her, og jeg kan bruke opptil flere timer eller dager på å gjøre et lite stykke broderingsstoff ferdig. Mesteparten av dagen har jeg derfor brukt til å brodere motivet vinterhytte og hest.

I pakken Memo Holder fulgte det med tråd, stoff, plastramme med magnet, bruksanvisning og nål. Hullene i stoffet er så lite så man må være nøye med å telle og sette riktig antall kryss for at det skal se fint ut og at det mønsteret stemmer. Hvert symbol på brukanvisningen har en betydning som sier hvilke farger jeg skal bruke. Vet at det er litt julete tema å brodere i juli, men det er bare koselig å sitte og holde på med. Blir jeg ferdig med den, kan jeg henge kunstverket opp på for eksempel kjøleskapet da plastrammen har magnet. Etter det skal jeg begynne med denne her:

Julenissen som går rundt med gaver i sekken!

#design #kunst #brodering #jul #sy #mønster

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg