Sammen med svanene

Hamresanden skuffer ikke, stedet er bare helt fantastisk! Og med det tok vi oss en tur ned til stranda igjen, og det er andre gangen vi er der. Været så ut til å være ganske overskyet og det blåste en del i det området vi satte oss ned. Der vi satt kunne vi se utsikten mot havet og ulike fly ta av fra Kjevik. Så blant annet to SAS fly, men det fikk jeg ikke tatt bilder av. Neste gang må jeg huske å ha kamera framme slik at jeg sitter klar til å fotografere.    

Jeg møtte en random svane og det var ikke den eneste svanen som gikk opp på land. Det var heller ikke så mange folk som badet da vannet var litt for kaldt. Måtte bare le litt da jeg skjønte hvorfor alle svanene gikk opp på land en etter en!

En svane som liker å vise seg fram. Se på fjærene som stikker litt ut.

Må ha flere svanebilder.

Endelig fikk jeg tatt et bra bilde av en måke som fløy over hodet på meg. For å ta slike bilder av noe som flyr, anbefales kamerainnstillingen “seriebilder” som jeg har stilt inn på. Holder jeg inne lukkerknappen tas det mange bilder i sekundet.

Mange måker i havet og Varoddbrua i bakgrunnen.

Dager som denne skal nytes.

#hamresanden #kristiansand #sommer #sommerferie #juli #kjevik

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg