Kaktusene fyller 2 år!

Hei og hopp som tiden flyr! I dag tidlig fikk jeg et varsel på Facebook om at kaktusene mine fyller 2 år 28. juli 2017. Tenk at det er for to år siden jeg bestemte meg for å kjøpe disse flotte små kaktusplantene på IKEA. Det var blandede arter, forskjellige kaktuser i hver pakke med 3 stk.

Med engang da jeg kom hjem den dagen hadde jeg publisert et bilde av dem. Jeg fikk derfor varselen på Facebook “et minne” å se tilbake på. Jeg har blitt så glad i dem alle, og det må selvfølgelig feires – på bloggen. Den midterste tynne kaktusen døde dessverre, men de andre to har jeg tatt godt vare på. De jeg har igjen bare vokser og vokser for hver dag som går. Nå er de ikke lenger små, men store og fine. Har så lyst til å gi dem en klem, men de stikker jo veldig. Men til slutt vil jeg avslutte med å si: Gratulerer med 2-års dagen!

#kaktus #cactaceae #planter #foto

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg