I midten av august

Jeg har i de siste dagene vandret rundt omkring i byen min, Kristiansand, for å se på gatekunst og utsikt. En slags byvandring som jeg kaller det for. Det er lenge siden jeg har vært i byen, så det er virkelig gøy å se ny kunst dukke opp på vegger og bygninger. Jeg har en del gatekunstbilder igjen, men i dette innlegget vil jeg vise frem noen sommerbilder tatt i midten av august måned.

Blomstene og plantene i blomsterbedet holder seg fortsatt like fine, og det takket være parkvesenet i kommunen som tar seg tid til å vanne, luke og sørge for at Kristiansand fortsatt fremstår som Norges blomsterby. Det er ingen tvil om!

#kristiansand #foto #blomster #planter #natur #hage #foto

3 kommentarer
    1. det er jo virkelig morsomt å ta sånne bilder av ting man egentlig ikke tenker så mye over om man bare går forbi… kjempeflott 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg