No makeup everyday :)

La oss snakke om sminke. Sminke kan gjøre deg pen og ung. Bruker du sminke eller bruker du ikke sminke? Tenk så deilig å gå uten sminke hver dag! For noen er det slettes ikke lett å gå uten “maska” når man er ute og skal treffe folk. Selv bruker jeg ikke sminke av flere grunner. Jeg tenker det handler om å bli akseptert for den man er, ikke hvordan man ser ut. Det er ditt liv – ditt valg – du bestemmer. Men: Grunnen til at jeg ikke bruker det er fordi det koster en del, det tar så mye tid å legge på, ta av, man har ofte flere produkter i sminkeveska og når ikke alt blir brukt kommer til å tørke ut senere …

Sånn ser jeg ut uten sminke.

Jeg har i det siste fått en del sminkeprodukter (som står og venter på meg) jeg ikke har tatt i bruk, og noe jeg ikke helt vet hva det er til. Føler meg så “gammeldags” som ikke engang vet hva slags sminkeprodukter som er hot og not, men det er helt sant. Det eneste jeg bruker er kanskje en leppestift, det er alt. Kanskje jeg bør begynne å lære meg makeup en gang bare for å følge moten?

#personlig #sminke #meninger #skjønnhet #tanker #personlig

1 kommentar
    1. Tenker det er opp til hver enkelt. Jeg personlig føler meg litt bedre med sminke, men har ikke på sminke hver eneste dag. Det er deilig å ha noen dager fri og la huden puste litt, haha! Men, om man er komfortabel med å gå uten, så syntes jeg det er fantastisk! Jeg føler ikke det burde være en must 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg