Utgir seg for å være en annen person?

Jeg har vært ganske rar siden mandag. Det er fordi tankene mine bare har gått rundt og vandret. Jeg har tenkt en del og skjønner ikke hvorfor noen bruker tid til å anmelde instagram-brukeren min for denne grunnen: “Å utgi seg for å være en annen person” – noe jeg aldri kunne finne på å gjøre. Instagram tar det så lett, de burde ha sjekket om det er sant før de velger å deaktivere brukeren min som jeg har jobbet så lenge med. Gi beskjed på e-post til meg har de heller ikke gjort. Jeg har en mistanke om at brukeren er hacket (det tror jeg kan ha skjedd) eller så er det en person (nevner ikke navn) som vil gjøre meg vondt og som har planer om å dra meg ned. Hva har jeg gjort mot h*n? Ingenting. Den personen vil etterligne meg hele tiden (hva er så spesielt med meg?), lager falske kontoer av meg og anmelder meg for ingenting bare fordi jeg har “tatt” brukernavnet h*n ville ha. Jeg hadde tross alt det først. Noen ganger kunne h*n være snill og grei andre ganger sint og truende (bare bak skjermen, da). H*n kunne finne på å spørre om å få brukeren min og love alt mulig av goder. Nei takk, da det uansett ikke er lov å gi bort brukere. 

Nå har jeg ikke skrevet på bloggen hva min andre instagram-konto heter, men det får forbli en hemmelighet inntil jeg får brukeren tilbake. Jeg nekter å ta på meg skylden for noe jeg ikke har gjort galt. Prøvde å logge inn på instagram hver dag i disse dagene og når jeg prøver å logge inn får jeg opp dette:

H*n later som om h*n er meg, ikke motsatt.

Å finne en måte å kontakte Instagram personlig på er vanskelig, men jeg håper de får beskjed om rapporteringen. Jeg brukte min hovedbruker siden den andre brukeren kommer jeg ikke inn på.

Hvis brukeren er deaktivert betyr det ikke at den er slettet for godt. Innholdet står sikkert igjen som en liten backup, men jeg kan også tenke meg at det er utrolig kjipt å miste alle editene jeg har laget, følgere og minner publisert på den brukeren! By the way, det er en bruker jeg har hatt oppe i flere år nå, og det har etterlatet seg et hav av minner, glede og inspirasjon.

Når noen bruker tid for å rapportere en som ikke har gjort noe galt, da har de gått langt over grensen. Da har jeg bare en ting å si: Skaff deg et liv og ikke ødelegg for andre. Det kommer ikke noe godt ut av det og om du sliter med deg selv, snakk med noen du stoler på og vær deg selv.

#personlig #instagram #tanker #meninger #person

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg