Tropical

I går tok vi en rask tur innom Plantasjen og kikket på blomster og planter som kunne passe til vårt hjem. Det er alltid så mye fint å se der og jeg kan tenke meg å kjøpe alle de flotte plantene jeg vil ha med meg hjem, men utfordringen er jo at vi allerede har så mange andre typer planter hjemme at det nesten ikke er plass til flere. Da må jeg nesten planlegge litt og planter jeg tenker til vårt neste innkjøp er:

Venusfluefanger (Kjøttetende plante) – en super genial plante som lever av insekter og små flyvende fluer.

Kaktus – mange forskjellige varianter.

#plantasjen #kaktus #venusfluefanger #planter #blomster

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg