Jeg har klippet meg

Akkurat nå regner det så mye utenfor. Kraftig nedbør har ført til flom og oversvømmelser enkelte steder, og mange stengte veier. Med et sånt vær fikk jeg så lyst til å holde meg innendørs hele dagen, så planen for dagen i dag var å rydde og vaske rommet mitt skinnende rent og klippe håret mitt. Det fikk jeg gjort og nå lukter rommet mitt grønnsåpe. Håret har jeg fått min personlige frisør til å utføre siden det er hun som kan alt med å klippe og hårstiler selvsagt. Se det nye håret mitt:

#hår #frisyre #hverdag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg