Nytt kjøpesenter i Kristiansand

På torsdag åpnet et nytt kjøpesenter her midt i Kristiansand sentrum. Det nye senteret heter Torvkvartalet og befinner seg i Markensgate. Jeg skulle ønske jeg hadde vært der på åpningsfesten, men i dag bestemte jeg meg for å ta turen innom kjøpesenteret og besøke de nye butikkene. Hovedinngangen var lang, hver sin side av gangen så jeg sorte heliumballonger fra gulv til tak. Det var stappfullt av folk som hadde hendene sine fulle av handleposer.

Her finnes det mote-, design-, mat- og velvære butikker fordelt i underetasjen og 1.- og 2. etasje. Så spennende!

Dette bildet tok jeg inne på butikken Ting – en interiørbutikk med fargerike og spennende ting til alle anledninger. På bordet står en utstilling av flere vaser i forskjellige farger. De selger designmerkevarer som Kähler, Hay, House Doctor osv … Design, retro og skandinavisk stil er konseptet. Fikk så lyst til å kjøpe med meg masse interiørting!

Zara – den største motekjeden i Europa har også fått sin egen plass her på senteret. Butikken er så stor og har masse utvalg av moteriktige klær. Kommer nok til å handle mye her.

Etter å ha vært på Torvkvartalet, gikk jeg over til Sandens på den andre siden av gaten. Det er også et shoppingssenter/motehus med mange forskjellige butikker. De har pyntet til Halloween med ballonger i fargene oransj og sort overalt. 

Se, det er en ballong-edderkopp der oppe! Er du på Sandens MÅ du besøke det skremmende spøkelsesrommet som ligger i 1. etasje ved Teknikmagasinet og Telia. “Kom da vel hvis du tør”.

#zara #ting #kjøpesenter #mote #shopping #senter #sandens #kristiansand

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg