De beste Black Friday tilbudene samlet på ett sted

innlegget er skrevet i samarbeid med Rabble

Black Friday er rett rundt hjørnet, og det er på fredagen som kommer nå, 24. november! Det er årets største shoppingdag hvor alle norske og utenlandske butikker slipper til med utrolig gode rabattkoder og tilbud. Man kan gjøre et godt kjøp og spare en del penger, så mange vil slå seg løs og benytte anledningen til shopping denne dagen. Husk å være tidlig ute for å sikre deg de beste tilbudene.

Bildet over tok jeg på Black Friday i fjor.

I denne uka har de fleste butikker også en hel uke med Black Week – gode tilbudskampanjer hver dag. Jeg vil gjerne gi dere tips om nettsiden Rabble som vil gjøre det enkelt og samler inn alle tilbud under en egen kategori på siden. De har gode tilbud fra helt fra 19 – 27. november! I denne perioden kan du også finne eksklusive rabattkoder, det er bare å følge med! Rabble teller allerede ned til Black Friday …

Skal du handle på nett og vil ha rabatt? Da vil jeg anbefale å sjekke Rabble først, der får du en oversikt over alle butikkene som for eksempel har rabattkoder, kampanjer og tilbudskoder tilgjengelig slik at det blir billigere å handle derfra. Fordelen med å bruke Rabble er at du kan finne alle tilbud samlet på ett sted, da slipper du å lete rundt på forskjellige sider. Det kan være lurt å handle julegavene allerede på Black Friday, for da har du god tid og slipper å stresse når dagene nærmer seg desember.

Planen min på Black Friday er selvfølgelig å kjøpe julegaver og andre ting til meg selv (som jeg virkelig trenger), og heldig jeg er som har fri på morgenen! Da skal jeg opp tidlig og sikre meg de beste tilbudene. Mest av alt gleder jeg meg til å kjøpe klær, interiør og elektronikk, så må holde et ekstra øye med rabattkodene som plutselig blir lagt ut på siden til Rabble. Det blir så spennende!

Her kan du følge med på Rabble:

Rabattkoder på Black Friday HER, Facebook event HER og Instagram HER.

#rabble #samarbeid #blackfriday #blackweek #shopping

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg