Jeg har spart mye på Black Friday

Black Friday er en av årets største og billigste handledag. Det ble en liten endring i planene. Jeg hadde egentlig tenkt å dra til Sørlandssenteret i dag tidlig siden jeg hadde fri den tiden, men fant ut at det ikke var noe vits da jeg ikke er ute etter noe spesielt utenom å kjøpe julegaver.

Fevennen sendte livesending fra Power på senteret. Tidlig om morgenen stod mange folk i en lang kø utenfor senteret i håp om å sikre seg de beste tilbudene. Power lokket blant annet med begrensede antall Playstation 4 til under 1000-lappen, nettbrett, blendere, smartarmbånd og powerbanks til crazy priser. Ikke rart at alle går litt bananas i dag, for de vil ha det de er ute etter og kjøpe billige ting.

Jeg dro til Sørlandssenteret i 17-tiden og har vært der i ca. 3 timer. Kjøpte ikke noe spesielt, men gikk ganske mye rundt fra butikk til butikk i håp om å finne noe fint. På VIC fant jeg en sort og lang jakke som jeg likte veldig godt, og trodde det var den siste som stod igjen på stativet med -50% rabatt (hadde da nå kostet ca. 550,-), men neida. Den var hengt feil så det var -25% rabatt på den og kostet ca. 700,- (førpris 1440,-). På grunn av prisen var jeg litt i tvil om jeg skulle kjøpe den eller ikke, så jeg bestemte meg for å vente til senere en gang.

Føler Black Friday i år ikke var så billig, fikk som sagt ikke kjøpt noe spesielt. Ved å ikke kjøpe noe har jeg til gjengjeld spart mye på Black Friday!

#blackfriday #shopping

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg