Første dag i desember

I dag er det faktisk 1. desember, en ny måned og den aller siste måneden i 2017. Mange har gledet seg så mye til å åpne den første luka i julekalenderen enten det er en vanlig sjokoladekalender, gavekalender, pakkekalender … Når vi først snakker om julekalendere, så har jeg ikke hatt tid til å skaffe meg en i år. Jeg vet heller ikke hvilken jeg vil gå for, da det finnes så uendelig mange typer til forskjellige priser! Dersom dere ikke har skaffet dere julekalender, vil jeg anbefale julekalendere på nettet: Å delta i forskjellige julekalendere hver dag er like spennende, for det er mange fine premier bak alle lukene. Jeg husker veldig godt da jeg vant en iPhone 7 i fjor i en av lukene på julekalenderen til Hello, hihi. Det var bare flaks! Alltid gøy å vinne noe, så krysser fingrene for i år også.

Ah, det er så koselig å se pyntede juletrær rundt forbi. Får så god julefølelse. I helgen skjer det så mye her i Kristiansand: Lørdag 2. desember kl. 14 åpner den nye flotte isbanen på Torvet, julemarked med 20 boder der man finner interiør, smykker og gaver. Søndag 3. desember tennes julegrana kl. 17. Jeg har så lyst til å se julegrantenningen i år. Og her kommer det beste: Butikkene holder åpent lørdag og søndag! Da blir det masse julegaveshopping.

#jul #juletre #desember #kvadraturen #kristiansand #hvaskjer

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg